Ahad, 9 Disember 2012

~Alhamdulillah..Kini aku bergelar ISTERI~

Bismillah

ALHAMDULILLAH
Setelah lama menyepi di laman Blog, hari ni... malam ni..saat ini..diberi kekuatan utk menulis sedikit en3 tentang kehidupan BARU yg sgt INDAH.

SYUKUR PADAMU yg tidak terhingga
ALLAH SWT
Pada hari SABTU 03.11.12 dan tepat jam 10.28pagi
Ctah sah menjadi isteri kepada insan bernama Teuku Muhammad Yanis Teuku Muhamad Dahlan
Semuanya berjalan dgn lancar ats RAHMAT dan limpah KASIHMU ya RABB.. Sang Pencipta ALAM

Hanya ALLAH yg tahu mcm mana perasaan tika itu, sebak, seronok, bahagia, gembira, hiba, dan 1001 rasa yg tidak mungkin dpt digambarkan dgn kata2. Menyayangimu selama 7 Tahun lebih sudah cukup buat diriku bahagia saat lafaz AKU TERIMA NIKAHnya akhirnya termeteri juaa. LAFAZ yg menjadi DAMBAAN aku dan tiap wanita di dunia ini

Terima kasih suami. 
kerana sudi menjadi suami buatku, menjadi IMAM buat makmum yg belum sempurna, menjadi teman mengesat air mataku tika hiba, menjadi teman mengukir senyum tika aku gembira, menjadi teman ketawa tika aku kelucuan, menjadi teman berborak tika aku kesunyian, dan menjadi PENYEJUK HATI tika aku dalam kemarahan.
SUAMI
Tiada ungkapan yg mampu aku ungkapkan buatmu..
Hanya DOA agar rumahtangga yg kita bina bahagia selamanya hingga ke syurga yg ABADI.
Didiklah aku jadi makmum mu yg sempurna..
Didiklah aku jadi muslimah solehah,
Bimbinglah aku jadi isteri taat suami,
Bimbinglah aku jadi anak yg patuh pada ibubapa
Juga Ajarkan ku jadi IBU SOLEHAH buat anak2 kita nanti...
SUAMI
Mengalir air mata saat ini...
sungguh! Kau kotakan janjimu jua.
Ayuh suamiku... Bersama melayari bahtera rumahtangga berlandaskan AL-QURAN dan SUNNAH
Bertunjangkan BAITUL MUSLIM didikan Rasulullah,
Bersama menuju KELUARGA yg diredhoi ALLAH..

Sesungguhnya,
Mencintai dirimu suamiku adalah ANUGERAH yg tidak terNILAI harganya.
INTAN SAYANG DAN CINTA KANDA SELAMANYA.
DUNIA AKHIRAT.
CINTA SAMPAI SYURGA SUAMIKU
MUHAMMAD YANIS



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jom share Idea. Thanks korang sbb sudi baca blog yg tak seberapa! :-)