Jumaat, 31 Mei 2013

~Barakallah Ayu & Faizol~

Bismillah

25.05.2013

Barakallah laka, wa barakallahu alaika wa jamaa bainakuma fi kulli khair

Ucapan Sunnah yang bermaksud :
" semoga Allah memberikan barakah bagi kamu dan memberkati keluarga kamu, dan mengumpulkan kalian dalam kebaikan dan kepada kebaikan"

ALHAMDULILLAH
Sahabat sejati ctah Syidatul Hardayu sudah selamat menjadi isteri kepada Faizol pada tanggal 25 Mei lepas.
semoga ALLAH merahmati kalian berdua di dunia dan akhirat.

Beberapa 'amanat' terakhir buatmu:

Tahniah ayu!
Moga jadi isteri solehah penyejuk hati suami,
menjadi teman ketawa tika dia gembira,
menjadi teman menangis tika dia sedih,
menjadi isteri yang taat ALLAH, ikut RASUL dan patuh SUAMI.
dan bakal ibu solehah buat anak2 soleh/ah.
AMIN YA RABB.
walaupun jarak memisahkan kita lepas ni,
tp hati kita sntiasa dekat,
kenang ctah dalam setiap doa ayu.
ctah jua akan sentiasa mendoakan ayu.
Terima kasih atas segala jasa dan pengorbanan ayu.
terima kasih dah jadi sahabat yg baik utk ctah,
dah tolong ctah melalui saat2 senang dan susah bersama.
sentiasa ada dengan ctah disaat ctah perlukan teman berkongsi rasa,
betapa sukarnya nak mencari pengganti sehebat ayu!
ayu sahabat sejati ctah dunia akhirat.
MOGA ALLAH PELIHARA PERSAHABATAN KITA SELAMANYA
CTAH SAYANG AYU KERANA ALLAH.

Sedikit gambar kenangan bersama pengantin ::










PS: I sgt touching ok on dat day! tiba2 teringat kenangan 7 bulan lalu... saat mak andam yg sama makeup ctah dlu, tok kadi pun sama..Oh.... tiba2 kenangan mengusik jiwa..Mcm baru ja semalam ctah nikah dengan en suami...tup2 dah mem'boyot' perut ni..Hehehe.... Betul la kan, masa berjalan begitu pantas sekarang...Tak sempat kita mengejarnya...So tingkat amal dan iman agr menjadi bekalan di hari kemudian..:) Oh ya...baru bkempatan nak update en3 pasal ayu.. agak sibuk sejak kebelakangan ni. Tarikh tu juga menjadi ingatan selamanya buat bakal ummi sebab baby ummi dah mula tendang2 perut ummi. Mgkin akibat ummi terlalu aktif hari tu..hehe... Tak lama lagi giliran auntie ayu pulak..AMIN...


1 ulasan:

  1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui AKI DARMO saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan AKI DARMO,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan AKI DARMO yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti, AKI DARMO juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penglaris jualang silahkan hubungi AKI DARMO di 082-310-142-255 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya –ATAU KTIK ALAMAT BLOG AKI - >>>>KELIK DI SINI <<<<<

    BalasPadam

Jom share Idea. Thanks korang sbb sudi baca blog yg tak seberapa! :-)