Jumaat, 4 Januari 2013

~2 Bulan 1 Hari aku miliknya yg SAH~

Bismillah

Assalamualaikum semua
Moga korg sihat dalam lindungan ALLAH selalu
actually en3 ni patut di post kemarin tp disebabkan kepenatan dgn exam dan kesihatan yg kurg mengizinkan terpaksa pospone today.

ALHAMDULILLAH
2 Bulan 1 Hari sudah
Aku milik Kamu yg SAH
Syukur padaMU ya Rabb
Di atas kesempatan dan peluang terindah ini.
walau masih jauh perjalanan dan masih baru perjalanan hidup kita sebagai suami isteri tetapi ianya sungguh membahagiakan. banyak yg kita lalui bersama.
sampai skrg ctah rasa mcm mimpi.. bangun2 tido ja mcm tak percaya lelaki di sebelah yg kukenali hampir 8 tahun sudah menjadi suami yg sah.
SUBHANALLAH
Aku pemilik tulang rusuknya
Tiba2 teringat kata2 en suami bbrp hari lepas waktu ctah dok mengurut en suami

"alhamdulillah.
bertemu juga tulang rusuk akhi
rupanya ada kat wanita ni, jauh dia mencari pemiliknya
dari acheh ke penang" sambil aku mengurut tulang rusuknya dan dia mengurut tulang rusukku


Sukar nak digambarkan perasaan ini dgn kata2
yg pasti ctah bahagia,
Hanya padaMU aku memanjat syukur atas kurniaan ini
Kau berilah cahaya kebahagiaan kepada kami dunia akhirat.
suburkanlah cinta ini.
mekarkanlah kasih ini
dan cambahkan rindu antara kami agar kami sentiasa merasai nikmatnya CINTA HALAL kurniaanMU YA ALLAH. sesungguhnya ENGKAU TUHAN SEMESTA ALAM
Penyatu HATI dua insan antara dua benua.
Pulau Pinang vs Banda Acheh.
SUBHANALLAH

CINTA SAMPAI SYURGA 
Suamiku
Love u KANDA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jom share Idea. Thanks korang sbb sudi baca blog yg tak seberapa! :-)